sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Dragoste prea mare

Dragoste prea mare.......Imi vine sa strig cu voce tare dar nu pot pentru ca ma doare daca ma refuza oare...?! Imi este teama de refuz, desi nu ar trebui, sunt un melancolic inrait si sentimentalist cordit. Cititorul meu din Cluj-Napoca este rugat sa imi lase un mesaj la "commenturi" sau oriunde altundeva care sa contina motivele pentru care imi citeste gandurile !?! Spun tot din inima dar prea putin, spun ceea ce trebuie sa spun. Totu' este un frig foarte naprasnic si foarte aglomerat ! Astept primavara, anotimpul meu preferat. Totul inverzeste, este caldutz, totul prinde viata. Sper ca si eu sa prind viata in primavara...! Daca trec iarna fara sa innebunesc de la atata iubire imi voi spune ca sunt un curajos pentru ca am reusit sa infrunt ale mele boli sufletesti...
Totul este Dragoste prea mare........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu